Субота, 18.05.2024, 22:08
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
МетодОб'єднання
Наше опитування
Що Вас цікавить на сайті?
Всього відповідей: 2
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
особистий кабінет
Для перегляду мініпрофіля, увійдіть на сайт як користувач.
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Події дня
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
Головна » 2018 » Лютий » 17 » «ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА – КЛЮЧОВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУЛИ НОВОЇ ШКОЛИ»
09:15
«ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА – КЛЮЧОВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУЛИ НОВОЇ ШКОЛИ»

Серед принципів Нової української школи Міністерство освіти і науки України декларує педагогіку партнерства, що ґрунтується на співпраці учня, вчителя та батьків

З метою формування психологічної готовності вчителів-початківців вчителів майбутніх першокласників міста Глухова до роботи в умовах Нової української школи 16 лютого 2018 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 працівниками психологічної служби було проведено практичне заняття «Педагогіка партнерства – ключовий компонент формули Нової школи». У ході заняття вчителі мали змогу ознайомитися з принципами педагогіки партнерства, визначити основні ролі учителя в Новій українській школі. Розглядаючи ситуації, які виникають у системі «учитель-батьки», опрацювали алгоритм дій з попередження конфліктів та проаналізували показники готовності батьків до співпраці.

На завершення роботи учасники поділилися своїми думками, враженнями.

 

Джерело - Офіційний сайт Глухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Категорія: Новини школи | Переглядів: 345 | Додав: irinakarp08 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar